שוק הנדל״ן בישראל מפחיד אותי – חלק 2

השוק בישראל מפחיד אותי, את הכותרת הזאת לא אני המצאתי, זהו משפט שאני שומעת בווריאציות שונות מכל מיני אנשים שאיתם אני מדברת

בעצם, אני שומעת שני דברים שהם אומרים במשפט אחד:

1. המחירים בישראל גבוהים מידי, אני אחכה עד שהם ירדו
2. אני מפחד להשקיע

בפוסט הקודם כתבתי על החלק הראשון שמתייחס למחירי הנדל״ן,
הפעם אני רוצה להתיחס לנושא: הפחד

בחברה שלנו פחד זה דבר בעייתי לדון בו, מפני שרוב האנשים אומרים שהם מפחדים אבל כאשר שואלים אותם ממה הם מפחדים בדיוק? הם נסוגים ואומרים: ״אני לא מפחד בכלל, אני רק זהיר!״. אף אחד לא רוצה שיתייגו אותו כפחדן. זאת אומרת שבאמת קשה לנו להודות שאנחנו מפחדים. צריך לזכור שפחד יש לו גם צדדים חיוביים, הוא שומר עלינו מלעשות שטויות מלהגיע להחלטות באופן אימפולסיבי. ויחד עם זאת הוא גם יכול לעצור אותנו ותוקע אותנו במקום, מפריע להתקדם.

אז איך מאזנים בין הפחד ״הטוב״ לפחד ״הרע״?

הנוסחה שאני מצאתי היא: ללמוד ! בעצם אני מפסיקה לפחד כאשר אני לומדת ומתעמקת בתחום מסויים. ההחלטות שלי מפסיקות לנבוע מפחד (טוב או רע), הן הופכות להיות החלטות מושכלות, החלטות שאני לוקחת אחרי שבדקתי את היתרונות והחסרונות של כל עיסקה.

כאשר אני מדברת על ללמוד’  אני מדברת על ללמוד מבעלי ניסיון כאלה שכבר הלכו את הדרך שאני רוצה ללכת בה, בעלי ניסיון ואלפי שעות שטח, שלקחו החלטות בחייהם, החלטות טובות שקידמו אותם. אני ממש ״נצמדת״ לאנשים האלה ולומדת מהם כמה שרק אפשר. זה עבד בשבילי שלמדתי שוק ההון, זה עבד בשבילי שלמדתי השקעות בנדל״ן, זה עבד בשבילי שלמדתי שיווק, ועכשיו אני לומדת NLP גם כן באותה שיטה. מהרגע שעשיתי שינוי בחיי והחלטתי להתגבר על הפחד להתקדם ולהצליח – אני לא מפסיקה ללמוד. זוהי פריצת הדרך האמיתית שלי!

אני לא מפחדת להתקדם, אני לא מפחדת לשלם הרבה כסף על לימודים, אני לא מפחדת לקחת החלטות, אני לא מפחדת להשקיע בנדל״ן. ובעקבות זאת התחלתי להתקדם ולהצליח.
הוצאתי את המילה (והמחשבה) פחד מהלקסיקון שלי*

לכל מי שרוצה ללמוד איך להשקיע נכון ולהרוויח, איך להתגבר על הפחד ולהצליח, ועל קורס ״נדל״ן להצליח ולהרוויח״

בימים שני ושלישי 3-4.3.2014 בין השעות 8:30-17:00, יתקיים קורס נדל”ן להצליח ולהרוויח בתל אביב – לפרטים נוספים והרשמה לחץ

* למען גילוי נאות, אני מפחדת לטוס – יש עוד על מה לעבוד…

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך