מה הקשר בין המחשבות שלי ותוצאות כלכליות יוצאות דופן בהשקעות נדל”ן


‫בעצם, אני מוצאת את עצמי יותר ויותר מדברת על חשיבה מנצחת בכל מה שקשור להשקעות נדל”ן‬.

בעצם, ככל שאני מעמיקה את הניסיון שלי בהשקעות ולומדת מניסיונם של אחרים, אני רואה שהחוט המרכזי שמקשר בין כל העסקאות הרווחיות האלה זוהי צורת החשיבה – חשיבה מנצחת.

ככל שרמת החשיבה יותר גבוהה או אם תבחרו מעמיקה ורחבה יותר – התוצאה הסופית היא רווח כספי גדול יותר!

לקח לי די הרבה זמן להבין את הנקודה החשובה הזאת. הרי אף פעם לא חשבתי על עצמי כ”אהבלה”, זאת אומרת, אפילו חשבתי שיש לי אינטלינציה יותר גבוהה מהממוצע. אבל איך זה? שיש אנשים שעל פניו הם לא “חכמים גדולים” אבל התוצאות הכלכליות שלהם הרבה מעבר לממוצע שלא לומר – הם עשירים, הם יודעים לעשות כסף! ואני לא כל כך טיפשה אבל ענייה…

כולנו נולדנו למשפחות שחינכו אותנו והטמיעו בנו סט של מסויים של ערכים וצורת חשיבה, כולנו הגענו למקום מסויים בחיינו! (לרוב אנחנו שורדים אבל רחוקים מלהיות עשירים) אם אנחנו רוצים להתקדם להתפתח ולשנות את מצבנו הכלכלי לטובה, אנחנו חייבים לשנות!

צורת החשיבה הקיימת הביאה אותנו עד כאן – כדי לפרוץ את החומה ולהתקדם צריך לאמץ רעיונות חדשים!

מניסיוני ההתחלה די פשוטה, פשוט ההבנה שצריך שינוי חשיבתי מובילה לדרך של חיפוש ובעקבות הגילויים החדשים המחשבה מתחילה לגדול ולהשתנות – רעיונות חדשים שמובילים הלאה לעוד ועוד… לשינוי חשיבתי מנצח.

נכון זה לוקח זמן. אבל ברגע שהתחלת כבר כמעט אי אפשר לעצור את העגלה ולמה שתרצה, להיפך תן לעגלה לתפוס תאוצה.

למרות שזה דימוי שנחשב גרוע אני אוהבת לחשוב על פתיחת המחשבה כמו כדור שלג שככל שהוא מתגלגל ומתקדם הוא הולך וגדל, מתרחב, תופס תאוצה ומגיע למקומות שלא דימיינתם שקיימים.

אולי תעדיפו דימוי אחר, יותר קרוב לעולם ההשקעות. את הדימוי של ריבית דריבית. (מי שלא מבין את מנגנון הריבית דריבית שיקרא עליו בויקיפדיה – חשוב לדעת) ככל שהזמן עובר והריבית גדלה אנחנו מרוויחים יותר או חושבים יותר רחב ולעומק.

מזמינה אותך להגיע לערב מבוא נדלני שבו תלמד שיטה קלה ופשוטה להשקיע בנדל”ן כמנוף להכנסה חודשית נוספת ולהבטחת העתיד הכלכלי שלך גם בפנסיה.

לחץ על הקישור לפרטים נוספים והרשמה
https://www.nadlanistit.com/land/ErevNadlani/index.html

להתראות,

רותם


 

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך