האם השקעה בנדל”ן היא ערובה להכנסה פסיבית יציבה?


בימינו הפער בין יוקר המחיה לרמת ההשתכרות גדל באופן תדיר, ערכו של הכסף נשחק, שוק ההון אינו יציב, וקרנות פנסיה מאבדות מערכן. לכן, אנשים רבים מחפשים אחר אפיקים יציבים ובטוחים לכספם. אחת האופציות היותר מבוקשות היא ללא ספק השקעה בנדלן, שעשויה להתמקד בתשואות ממכירת נכסים או מהכנסה מניבה שמקורה בהשכרת נכס. לדעת מביני דבר, השקעות נדלן הן הערובה הכדאית ביותר כיום להכנסה פסיבית יציבה בטווח הקצר והארוך כאחד.

קורס "נדל"ן – להצליח ולהרוויח"
קורס “נדל”ן – להצליח ולהרוויח” – הקליקו על התמונה לפרטים
השקעות נדל”ן כהכנסה בטוחה לטווח הקצר והארוך

חשוב לדעת כי השקעות נדלן חכמות עשויות בהחלט להוות הכנסה פסיבית, אשר תתרום להעלאת  רמת החיים, תבטיח את עתידכם לעת זקנה ואף את עתיד ילדיכם. יחד עם זאת, ההשקעה בנדלן בישראל איננה פשוטה, ויש לבצעה באופן נבון. על פי רוב מומלץ להתחיל בנכס ראשון זול יחסית, להשביחו  ולמנף אותו. את הנכס אפשר להשכיר או למכור, וכך להמשיך בהדרגה לרכישת נכסים נוספים.
כיצד השקעות נדל”ן מספקות הכנסה פסיבית יציבה?

השקעות נדל”ן מושכות אנשי עסקים ובלי הון רבים, מאחר שהן מספקות הכנסה יציבה בזכות מספר מאפיינים ייחודיים:

תזרים מזומנים שוטף – מתקבל מגביית דמי שכירות אשר מחזירים את הלוואת המימון, ומספקים הכנסה פסיבית קבועה כמעט ללא מאמץ .
גידול הון עצמי – על ידי מכירת נכסים לאחר השבחה, או בעקבות עליית מחירי הנדלן בשוק.
– בזכות השקעות נדל”ן עם הון עצמי נמוך, ומימון החלק הארי באמצעות הלוואות בנקאיות.
– שלא כמו בשוק הון, השקעה בנדל”ן מעניקה לכם נכס מוחשי השומר ומגדיל את ערכו לרוב עם השנים. הנכס עשוי לשמש אתכם לכל מטרה, וכערובה עתידית לפנסיה ולביטחון ילדיכם.

מה יש לדעת על מנת ליצור הכנסה פסיבית יציבה מהשקעות נדל”ן?

על מנת להצליח וליצור הכנסה פסיבית יציבה מהשקעות נדלן, יש צורך בידע ובכלים מקצועיים, אותם ניתן לרכוש באמצעות מידע על קורס “נדלן– להצליח ולהרוויח”, קורס הכשרה קצר, איכותי וממוקד”. כלים אלו כוללים בין היתר היכרות עם שוק הנדלן ומאפייניו, חוקי מקרקעין, חוקי תכנון ובנייה ומיסוי מקרקעין . כמו כן, יש לדעת כיצד לזהות ולאתר נכסים, להכיר אפשרויות מימון ומינוף, לרכוש כלים להשבחה נכונה של נכסים, וכן יכולות לניהול סיכונים, לקבלת החלטות ולניהול מו”מ. בעזרת כלים אלו ונוספים ניתן להשקיע באופן חכם ובטוח בענף הנדלן, ולזכות בהכנסה נוספת יציבה ורווחית ביותר.


 

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך