איתור נכס על פי תקציב באמצעות אתר יד2 – רכישת נכס להשקעה


https://youtu.be/oMKNxCnt4tM

יש לי טיפ ענק בשבילכם אם אתם מעוניינים לקנות נכס

אבל, קודם כל, שמי רותם נמיר פרדס, ואני מומחית להשקעות נדל”ן.

הרבה אנשים באים ואומרים לי שיש להם תקציב אבל הם לא יודעים איפה להשקיע בנדל”ן.

יש תקציב, אנחנו מדברים על זה שיש הון עצמי ויש גם את הסכום שאותו ניקח כהלוואת משכנתא מהבנק.

הסכום הכולל הזה, אנחנו רוצים לדעת איפה לשקיע אותו, והשאלה היא איך נבחר את השוק, איך נאתר את הנכס בהתאם לסכום שבידנו. כנסו לאתר יד2, ובתפריט העליון תשאירו את הבחירה “כל האזורים”, את רוצים לחפש בכל הארץ נכס.
תכניסו במקום של המחיר את טווח המחיר שאתם רוצים להשקיע (בסרטון מצויין שיש להכניס סכום אחד אבל עדיף להכניס את הסכום המינימאלי והמקסימאלי שאתם רוצים להשקיע). בלחיצה על כפתור “חיפווש, תקבלו תוצאות על נכסים בכל הארץ מכל סוגי הנכסים (מגרשים, דירות וכדומה) עכשיו עליך לבחור איזה אזור מתאים לכם, איפה אתם רוצים להשקיע. בכל מקום שגרים בו אנשים, יש שוק נדל”ן, ויש אפשרות למצוא מציאות נהדרות.

מעוניינים בעוד עצות: כנסו לקישור הבא וקבל את המדריך שלי “איך להצליח בהשקעות נדל”ן להכנסה נוספת ולפנסיה” ו-11 מדריכי וידאו שילוו אותך במהלך קריאת הספר.
✦אודות רותם נמיר-פרדס✦
רותם מיישמת את הפתגם “נאה דורש, נאה מקיים”, ומעבר לחומר התיאורטי שהיא מעבירה בהרצאות וקורסים, רותם פעילה בתחום הנדל”ן ומשקיעה בדירות בארץ ובעולם, בפרויקטים קטנים וגדולים.
לאור הצלחתה בתחום הנדל”ן, הקימה רותם נמיר-פרדס ישות עסקית בשם “נדלניסטית” שמטרתה להדריך וללוות משקיעים. במסגרת העסק רותם עושה הרצאות מבוא, קורסים בנדל”ן ומלווה באופן אישי משקיעים לאורך כל תהליך רכישת הנכס.

לכל מי שרוצה ללמוד איך להשקיע נכון ולהרוויח, איך להתגבר על הפחד ולהצליח, ועל קורס ״נדל״ן להצליח ולהרוויח״:בימים שני ושלישי 3-4.3.2014 בין השעות 8:30-17:00, יתקיים קורס נדל”ן להצליח ולהרוויח בתל אביב – לפרטים נוספים והרשמה לחץ

פרטים והרשמה לקורס נדל”ן – להצליח ולהרוויח:
לחץ כאן

פייסבוק: https://www.facebook.com/NadlanForPassiveIncome
טלפון: 058-710-3040
דוא”ל: rotem.namir@gmail.com
לאתר: https://www.nadlanistit.com

 

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך