איך להשקיע בנדל״ן?

 


אם אתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בעולם השקעות הנדל”ן, ישנם לא מעט דברים אשר חשוב שתלמדו. דבר לא יכול להחליף שנים של ניסיון מעשי בשטח, יחד עם זאת לא אחת ניתן ללמוד מניסיונם העשיר של אנשי מקצוע שכבר הספיקו ללמוד דבר או שניים על התחום. במאמר זה נביא בפניכם מספר עצות שיעזרו לכם להשקיע בנדל”ן ולקצור רווחים נאים.

הנה מספר כללים חשובים עבור משקיעים בנדל”ן:
  • תחפשו את ההשקעות הייחודיות – נכון, ישנה את הדרך הבטוחה של השקעה במבנים חדשים שמהר מאוד אנשים יתנפלו עליהם בתקווה להיות ברי המזל שיזכו להתגורר בהם, אך ישנה דרך נוספת שמהווה גם היא אפיק רווחי לא פחות. המפתח להצלחה בהשקעות נדל”ן הוא לדעת למצוא נכסים בזמן שהערך הנקוב שלהם נמוך יחסית למה שתוכלו לקבל עבורם, כך שכל מה שיהיה עליכם לעשות הוא מעט שיפוצים ואז תוכלו למכור אותם ברווחים נאים. בנוסף, יש לא מעט בתים שעומדים לקרוס ושבעליהם ישמחו להיפטר מהם בתמורה לסכומים מגוחכים יחסית, וכדאי לכם לנצל זאת.
  • הקצו למטרתכם משאבים כספיים – מפני שתחום ההשקעה בנדל”ן כרוך בהוצאות כספיות בלתי מבוטלות, אחד מן הדברים החשובים ביותר שעליכם לעשות, הרבה לפני שאתם מתחילים לחפש את נכס החלומות שיניב לכם רווחים עצובים, הוא
    להקצות להשקעה שלכם את המשאבים הכספיים הנחוצים לה. אין דבר מאכזב יותר עבור משקיע בנדל”ן מאשר למצוא את הנכס המושלם, רק כדי לגלות שהוא לא טרח להקצות להשקעה מספיק כסף או שהוא לא דאג ליצור שיתופי פעולה עם יזמים נוספים. יחד עם זאת, חשוב שתהיו מתונים בכמות המשאבים הכספיים שאתם מקצים למטרה שלכם, על מנת שיישאר לכם מספיק כסף עבור הוצאותיכם השוטפות.
  • תהיו מודעים לעלויות– בין אם אתם רוכשים נכס מתוך מטרה לשפצו, ובין אם אתם רוכשים נכס חדש ומוכן למגורים, תמיד חשוב שתהיו ערים לכל העלויות מסביב וההוצאות הכספיות הכרוכות בהשקעה שלכם. הסיבה לכך היא ששוק ההשקעה בנדל”ן הוא שוק מאוד דינמי שנתון לשינויים מהירים רבים, מה שאומר שמה שנראה לכם רווחי כרגע עשוי להיות פחות בעוד מספר חודשים. בנוסף, ייתכן שנכס מסוים ייראה לכם רווחי מבחינת שווי השוק שלו כנכס, אולם השכירות שיהיה ניתן לבקש עליו תהיה נמוכה יחסית, ולכן הוא יניב פחות רווחים עבור הרוכשים העתידיים.

 

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך