נדל”ן בקלות – גם אתם יכולים להשקיע בנדל”ן!


השקעה בנדל”ן נשמעת לרובינו כמו חלום רחוק השמור לעשירים בלבד המרוויחים מאות אלפי שקלים בשנה ויכולים להרשות לעצמם לקנות דירות מפוארות ולהשכיר אותם באלפי שקלים לחודש או למכור אותם לאחר עלייה חדה במחירי הנדל”ן (וזהו כמובן לא מחזה כה נדיר במחוזותינו).

למרבה המזל, המציאות רחוקה מלהיות כה עגומה והאמת היא שעם קצת תושייה, בחירה בנכסים המתאימים ביותר לצרכינו וניהול הסיכונים בצורה נכונה, כל אחד יכול להשקיע בנדל”ן ולהרוויח. הבעיה היא שרובינו מתקשים לצאת מאזור הנוחות שלנו או להודות שאנחנו בעצם קצת מפחדים, וקל לנו יותר לנפנף בתירוץ של זהירות יתר כדי לספר לסביבה, אבל גם לעצמנו למה לא כדאי לנו להיכנס להרפתקה הזו, הרפתקה שלמעשה יכולה לשנות את חיינו מן הקצה אל הקצה ולהבטיח לנו וילדינו עתיד כלכלי טוב יותר.

ללמוד מניסיונם של אחרים
על מנת להגיע אל המטרה הנכספת הזו, עלינו לדעת שככל שנלמד יותר מניסיונם של אחרים ונבין מה הביא תרם להצלחה שלהם או עיכב אותם, כך נוכל לפלס לעצמנו את הדרך ביתר קלות. לכן, צריך בעצם להתייחס אל לימודי השקעה בנדל”ן כמו אל השתלמות מקצועית ואפילו יותר מכך.

למעשה, גיוס הכסף הוא רק השלב הראשון בתהליך, ובהמשך נצטרך להגיע אל רזולוציות גבוהות יותר כמו זיהוי הנכסים האיכותיים ביותר בסביבה בה בחרנו להתמקד (וחשוב להבין שאלו לא בהכרח נכסים שאנחנו נרצה לגדור בהם…), בניית תוכנית שיפוצים, ניהול משא ומתן (בין אם מול הבנקים או אפילו השוכרים הפוטנציאלים), הבנת שוק המשכנתאות ועוד. כל אחד מן הנושאים האלו הוא עולם ומלואו ולכן ככל שנעמיק בו יותר, כך ייטב.

רק לאחר שנבין איך השוק פועל ונשחה בו כמו דג במים, נוכל בעצם להוציא החוצה את מרכיב הפחד ולפעול מתוך רציונל ושיקולים לוגיים, ולא באופן אמוציונלי שעשוי יהיה לפגוע בקבלת ההחלטות שלנו.
לקבלת פרטים נוספים אודות קורס “נדל”ן להצליח ולהרוויח” , תוכלו להיכנס לבלוג נדלניסטית של רותם נמיר פרדס.
בהצלחה!


 

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך