השקעות נדל”ן רווחיות כהכנסה פסיבית


כאשר מדברים על הכנסה פסיבית, הכוונה היא להכנסה שאיננה מעבודה, אלא ממקור אחר כלשהו. בהתאם לזאת, הכנסה מנדל”ן היא הכנסה שהמקור שלה הוא לרוב מהשקעה בנכסי נדל”ן מניבים או קנייה של נכס כלשהו ומכירתו ברווח משמעותי של עשרות אחוזים. במדינה בה אנחנו שומעים כל הזמן כיצד הטייקונים גוזלים את כספי הפנסיה שלנו, כיצד ההכנסה הפנויה נשחקת והפערים בין יוקר המחיה לרמת החיים רק הולכים וגדלים, חשוב לדעת שהשקעה בנדל”ן היא השקעה בטוחה יחסית שמבטיחה לנו שקט נפשי וגב פיננסי חזק, במיוחד לטווח הארוך.

הכנסה פסיבית

תוכלו להבטיח עתיד טוב יותר לילדכם אם תשקיעו בחכמה בנדל”ן
באמצעות השקעה נכונה ונבונה, נוכל להבטיח עתיד טוב יותר לילדים שלנו, להרשות לעצמנו לצאת ליותר חופשות או לקנות את האוטו שתמיד רצינו ולהעלות את רמת החיים שלנו באופן משמעותי.
העיקר לא לפחד כלל
נכון, קניית נכס למגורים בארץ היא לא עסק פשוט ולרוב נצטרך להסתייע בעורכי דין, שמאים, מתווכים, בנקאים ויועצי משכנתאות. לכן, כמו בכל דבר, רצוי להתחיל בקטן ולמנף את ההצלחה של הנכס הראשון על מנת לרכוש נכסים נוספים ולהגדיל את ההכנסה הפסיבית שלנו. במילים אחרות, במקום לחשוב על נכסים שהשווי שלהם הוא מיליון ש”ח או יותר, רצוי לבחור בנכס שהמחיר שלו הוא בטווח הביניים של מעט פחות מחצי מיליון ש”ח. כמו כן, חשוב לזכור שיש הבדל בין מחיר השוק של הנכס לבין המחיר הסופי אותו אפשר לקבל לאחר ניהול של משא ומתן.

דבר נוסף : למרות שרובינו חושבים על קניית נכסים לשם השכרתם וקבלת דמי שכירות בעבורם, במקרים רבים בהם נעדיף לגייס את ההון העצמי הדרוש לרכישת הנכס באמצעות הלוואות לכל מטרה, נוכל להשביח את הנכס ולמכור אותו ברווח כעבור מספר חודשים. הדבר אפשרי ברגע שבודקים בקפידה את תנאי הלוואה, כמו גם את התנאים לפירעון מוקדם של המשכנתה.

כמובן שזהו רק המבוא על קצה המזלג, ועל מנת להבטיח את ההצלחה שלנו, נצטרך ללמוד בפרוטרוט כיצד לנהל את הסיכונים השונים, לאתר את הנכס הנכון , למצוא את הדיירים הטובים והאמינים ביותר ועוד. למידע נוסף תוכלו להיכנס לבלוג “נדלניסטית” של רותם נמיר פרדס ולהוריד את הספר “איך להצליח בהשקעות נדל”ן להכנסה נוספת ולפנסיה” בחינם!


פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך