האם המחיר ירד?


כל כך הרבה אנשים יושבים על הגדר ולא עושים כלום, מפני שהם חושבים שמחיר הדירות ירד – ובגדול !
לדעתי זאת טעות.

בואו ננסה לבחון כמה תרחישים:

  • המשק נכנס למיתון ומחירי הדירות יורדים – במצב הזה סביר להניח שגם שוק העבודה יפגע ומי שחושב שהדירות יקרות עכשיו, לא יוכל להרשות לעצמו לקנות נכס כאשר הוא בסכנת פיטורין והמצב במשק גרוע.
  •  מלחמה – בכל פעם שהמצב הביטחוני מחמיר שוק הנדל”ן נעצר באיזור שמושפע מכך, אך הניסיון מראה (מלחמת לבנון השנייה, עמוד ענן וכו’) שמייד כשהמבצע מסתיים שוק הנדל”ן חוזר באותו איזור להתנהגות נורמלית, כאילו כלום לא היה.
  • חקיקה חדשה – עד עכשיו כל מה שבנק ישראל והממשלה ניסו לעשות לא עבד! מפני שכוחות השוק חזקים מכל חקיקה. ראו את פירסומי הלמ”ס לפני כמה ימים בערב יום העצמאות. אוכלוסיית ישראל עברה את ה-8 מיליון נפש וגדלה בשנה האחרונה ב-138 אלף איש! זאת אומרת שהביקוש למגורים רק הולך וגדל. כדאי להמשיך ולעקוב כל שנה אחרי המספרים זה די מדהים גידול האוכלוסיה במדינת ישראל.

בועידת הנדל”ן של עיתון גלובס שהתקיימה לאחרונה היתה תמימות דעים (מפתיעה) שבדירות הגדולות והיקרות באיזורי ביקוש אין מחסור בכלל. יחד עם זאת יש מחסור גדול בדירות קטנות וזולות.

מסקנה: אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לקנות דירה גדולה ויקרה. קנו ע כ ש י ו דירה קטנה להשקעה בכל מקום בארץ בטווח הרחוק זה ישתלם לכם ובגדול.

רוצים ללמוד איך לקנות נכס בקלות ובזול >> לחצו כאן והרשמו לקורס נדל”ן להצליח ולהרוויח <<


 

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך